U bent hier

Hoe kan Facebook jou winkel maken of kraken ?

1 op 2 Belgen beschikt over een persoonlijk Facebookprofiel, 4,3 miljoen bezoekt de site elke dag. Het is er niet alleen fijn om te vertoeven, de consument deelt er ook zijn mening over winkels, merken en producten en consulteert de ervaringen van anderen in zijn aankoopproces. Online wordt vandaag vaak het eerste en laatste beeld gevormd van je winkel of merk. Een bedrijfspagina op Facebook is dé ideale manier om zelf mee vorm te geven aan het verhaal rond uw winkel en duidelijk te maken waar je voor staat. 

Maar hoe begin je hieraan? Tijdens deze sessie krijg je een stoomcursus met tal van praktische tips om een sterke Facebookpagina op te zetten.

Daphné Gaudens is gebeten door de online marketing microbe en kent de sociale media kanalen als geen ander. Ze toont heel concreet en aan de hand van voorbeelden hoe je jouw Facebookpagina opzet en uitdagend levendig houdt voor jouw toekomstige Facebookambassadeurs.

Elke deelnemer ontvangt bovendien de toolbox ‘Start to e-commerce’, boordevol nuttige info en tips om doordacht te starten met online verkoop.

Programma

  • 19.30 Onthaal
  • 20.00 Presentatie Daphné Gaudens, Online Marketing Consultant bij Indie GroupJe krijgt meer inzicht over volgende topics:
    • Hoe maakt u een Facebookpagina voor uw winkel?
    • Hoe bepaalt u uw doelgroep?
    • Welke informatie, spotlights, acties post u en wanneer?
    • Hoe genereert u ‘likes’?
    • Hoe zorgt u voor interactie?
    • Wat zijn de mogelijkheden van Facebook-ads?
    • Wat kan en mag er op Facebook en waarmee moet u voorzichtig zijn?
    • Hoe gaat u om met negatieve reacties?
  • 21.30 Einde

 

Meer informatie en inschrijven: 
Link Inschrijving
Datum
21 maart 2018
Waar
Ondernemerscentrum Kortrijk
Leiestraat 22
8500 Kortrijk
België
Organisator
Kortrijk
Website organisator
www.kortrijk.be/lvo

Delen